Saturday, October 15, 2016

Forex Renko Kaarte Forex Trading System

D edurende die laaste 10 jaar het ek letterlik spandeer 1000 s en 1000 s op verskillende forex stelsels. Jy hoef nie na 'n ander sent van jou swaarverdiende geld te bestee nadat jy jou hande op my Forex Renko kaarte FX Trading System Ek het uiteindelik 'n Forex Trading System wat my eenvoudige handel metodes volg om te leer hoe dat JY sal toelaat en enigiemand ontwikkel om handel Forex met 'n nul Indicators Ja, ek het gesê ZERO AANWYSERS Ek persoonlik geskep en ontwerp van hierdie eksklusiewe forex stelsel. My forex metode is ten volle verstelbaar om 'n tipe van forex handelaar pas. Ek kan jou help met die ontwikkeling van 'n persoonlike handel benadering tot jou handel persoonlikheid pas met my Forex Renko kaarte FX Trading System. As jy moeg is van een grootte pas almal forex stelsels. hou lees. Ek het gewerk met 100 s van forex handelaars. Die meeste handelaars smag na 2 redes: 1. hulle nie 'n handels rand, of 'n winsgewende handel stelsel 2. hulle gebrek aan dissipline Het jy die dissipline om 'n eenvoudige, maar doeltreffende forex stelsel leer Indien wel op die bestel knoppie om te koop nou net so sodra ek u betaling ontvang via kredietkaart of PayPal jy sal die direkte aflaai skakel kry. Miskien het jy splinternuwe forex of jy is die handel forex vir 'n paar jaar Of jy nou 'n beginner of ervare forex handelaar, my Forex Renko kaarte FX Trading System is eenvoudig en maklik om te volg. Neem 'n blik op die volgende 2 foto's: tabel 1 - normale kandelaar grafiek grafiek 2 - Forex Renko kaarte Watter grafiek lyk makliker om handel te dryf Beide kaarte verteenwoordig dieselfde inligting die USD / CAD geldeenheid paar vanaf Woensdag 24 Augustus 2011 tot Vrydag 26 Augustus 2011. Vra jouself die volgende vraag: Waar kom ek op en af ​​van 'n handelsmerk op grafiek 1 My Forex Renko kaarte FX Trading System sal leer en wys jou 'n baie spesifieke opset vir beide koop ambagte en verkoop ambagte. Hierdie spesifieke setups te benut BEIDE rooi en groen Renko bars. Jy kan enige geldeenheid paar, enige tyd raam, enige tyd van die dag / nag handel. grafiek 3 - kandelaar grafiek met MACD Soos jy kan sien in grafiek 3 met 'n standaard MACD toegepas, die MACD CROSSOVER in geel sirkels voorkom na 'n groot skuif op of af in die prys. In werklikheid, die geel sirkels op die prys grafiek verteenwoordig 'n meer geneig handel inskrywing as jy staatmaak op MACD CROSSOVER vir handel inskrywing. Jy hoef net mis die meeste van die groot prys beweeg. MACD CROSSOVER is 'n sloerende aanwyser. So moet jy jouself vra een vraag in hierdie scenario. Vraag: Waar sal ek my Stop Loss en hoe groot sou dit wees om logiese sin op die kaarte te maak as ek wou 'n handel ophou met behulp van sloerende AANWYSERS plaas ophou met behulp van sloerende aanwysers Hoe my Forex Renko kaarte FX Trading System maak handel forex makliker vir jou Simple. Ek leer my eie koop opstel en verkoop opstel met net Renko kaarte. Zero Indicators A koop of verkoop sein word verteenwoordig deur 'n spesifieke volgorde van BEIDE rooi en groen forex Renko bars. Jy kan nie outomaties aanvaar al die groen boks is 'n koopsein of elke rooi blokkie is 'n sell sein. My Forex Renko kaarte FX Trading System hierdie probleem oplos Dit wys en leer jy 'n baie spesifieke kombinasie van beide rooi en groen forex Renko bars vir beide 'n koopsein en 'n sell sein. Jy sal die konteks van die gebruik van hierdie forex Renko bars saam met forex geleenthede vind leer. Ek gebruik duidelik geïllustreer volkleur foto's met 'n baie beskrywende teks. Ek wys jou wat grootte Renko bars en watter tyd raam werk die beste vir 3 verskillende tipes forex handelaars Scalpers, Swing Handelaars en posisie Handelaars. My Forex Renko kaarte FX Trading System is goed geskryf en sal toelaat dat enigiemand so gou as moontlik om te begin Dit sal jou 15 minute neem om my volkleur handleiding en nog 15 minute lees om af te laai installeer 'n Renko verhandelingsplatform (as jou huidige makelaar ondersteun nie Renko kaarte) Daar is 'n aantal van handel platforms wat Renko bars ondersteun sodat jou huidige makelaar hulle reeds kan ondersteun. Indien nie maar 'n paar van die meer populêre sluit TeleTrader, Ninja Trader en MT4. Let asseblief daarop dat ek gee jou 'n volledige Renko strategie, maar kan nie moontlik ondersteun al die verskillende handel platforms daar buite, sodat jy as 'n platform spesifieke vraag vir die opstel van jou kaarte wat jy net nodig het om ons te kontak tegniese ondersteuning vir die verhandelingsplatform. So, jy dink jy kan spandeer 30 minute leer my Forex Renko kaarte FX Trading System Klik op die bestel knoppie om te koop NOU Sodra ek ontvang jou betaling via PayPal of kredietkaart, sal jy onmiddellik in staat wees om my Forex Renko kaarte aflaai FX Trading System Renko Bounce Handel geword Augustus 2014 Status: Working. 1274 Posts Ek is 'n groot fan van Renko kaarte. In hierdie draad wil ek my aanwyser (vir MT4 platform) en die stelsel van handel wat vir my gewerk het tot dusver deel. Hoe om 'n Renko grafiek te skep: 1. Aflaai MathTrader7 RenkoChartCreator. ex4 van die aanhegsels en kopieer dit na jou en kies (EURUSD, M2) grafiek. Let wel: As jy sien n paar Renko bars op die M2 grafiek, sluit al die kaarte, maak 'n M5 of M15 grafiek, heg bo EA om dit te. Die rede hiervoor is dat sommige makelaars bied 'n baie beperkte aantal M1 bars op hul kaarte. Hoe om die aanwyser te installeer: 1. Aflaai MathTrader7 ATRBands. ex4 van die aanhegsels en kopieer dit in jou gids. 2. Verfris jou MT4 platform se navigator venster (of weer te begin MT4). 3. Heg die aanwyser op die Renko grafiek laat die verstek insette instellings. Toegang reëls: koop: As 'n lomp Renko baksteen se liggaam sny die aanwysers laer band of sluit onder die onderste band. en die volgende Renko baksteen is lomp. maak 'n KOOP posisie, stel die stoploss vlak drie bakstene plus versprei weg van die ingang. Te verkoop: As 'n lomp Renko baksteen se liggaam sny die aanwysers boonste band of sluit bokant die boonste band. en die volgende Renko baksteen is lomp. open 'n sell posisie, stel die stoploss vlak drie bakstene plus versprei weg van die ingang. Uitgang Reëls: 1. As die posisie is in wins, afrit na die eerste teenoorgestelde Renko s baksteen. 2. As 'n teenoorgestelde Renko s baksteen sodanig dat die posisie is in gelykbreek appeard, is daar twee afrit strategieë afhangende van jou voorkeur: 2.1. Aggressiewe: Moenie verlaat Wag vir die prys om terug na die posisie guns en uitgang kom volgens uitgang reël (1). 2.2. Konserwatiewe: afrit op die gelykbreek. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Aantekening1: Daar is baie metodes ontwikkel vir Renko kaarte handel. Jy kan 'n paar sulke stelsels hier in ForexFactory: 1. Trading gebaseer op spilpunt punte: forexfactory / show thread t 199285 2. Trading gebaseer op Bunch van Indicators (Renko stelsel met Mihailo): forexfactory / show thread t 322817 3. Renko Ashi Trading System : forexfactory / show thread t 237979 4. prys aksie handel met Renko: forexfactory /search. p. 3231467 Page 2 5. Trading gebaseer op tendens lyn breakouts: forexfactory / show thread p 7758657 6. Maar ek hawe t gesien of gehoor het oor 'n Renko handel stelsel wat gebaseer is op die gemiddelde Ware Range (ATR) bands. Hierdie idee het in my gedagtes toe ek die bestudering van die ATR aanwyser: Drinkplekke dieselfde liggaam grootte in 'n Renko grafiek Dit het my aangemoedig om te implementeer ATRBands aanwyser om sy prestasie in die handel Renko kaarte te evalueer, is die inskrywing reëls geleen uit Bolinger Bands strategie al . Note2: Ek handel eers lae verspreiding groot pare soos EURUSD. USDJPY. AUDUSD. USDCAD. EURGBP en GBPUSD tydens Londen sessie waar die waarskynlikheid van 'n tendens is hoër as ander sessies. Die hoofrede is dat ek uitgevind het dat die inskrywing sein baie winsgewend kan wees as daar 'n tendens in die mark. Note3: My uiteindelike doel is om 'n EA uit hierdie strategie te ontwikkel. En 'n nuwe idee om die strategie inprove sal hoogs :-) waardeer ---- Update 2015/08/08 ------------------------- ----------- --------------- Weergawe 1.30 van die EA vrygestel. In hierdie weergawe bygevoeg twee knoppies om die grafiek. 'N knoppie sluit die huidige oop handel, en die ander een versper die EA. Hierdie twee knoppies geïmplementeer vir die hand omleiding die hoë impak nuus. MathTrader7 RenkoBT EA. ex4 142 KB 2407 downloads Uploaded 8 Augustus 2015 15:17 ---- Werk 2015/07/30 ----------------------- ------------- --------------- Weergawe 1.20 van die EA vrygestel. In hierdie weergawe sleep stop funksies geïmplementeer word. ---- Update 2015/07/26 ------------------------------------ ---- ----------- Weergawe 1.10 van die EA vrygestel. In hierdie weergawe tyd van die saak filter bygevoeg. ---- Update 2015/07/26 ------------------------------------ ---- ----------- Weergawe 1.00 van 'n EA dat bedrywe wat gebaseer is op die inskrywings vrygelaat. Hierdie weergawe van EA werk net op nie-gaping weergawe van Renko kaarte (jy kan MathTrader7 RenkoChartCreatorEA gebruik). ---- Update 2014/12/24 ------------------------------------ ---- ----------- MathTrader7 ATRBands met Alert is 'n nuwe weergawe van die aanwyser wat jy in kennis stel wanneer die inskrywing reëls voldoen. Jy kan waarskuwings, e-pos en mobiele kennisgewings in te skakel. Ek wens jou goed met jou draad maar daar is niks nuuts oor hierdie Renko bar strategie. Dit is om vir 'n baie lang tyd inderdaad. korrek toegepas sal dit en het baie handelaars goed gedien. Is jou idee van hierdie draad uit te brei op die Renko idee met tydige toegang en uitgang strategieë Met ander woorde sal jy bydra tot of verfyn hierdie metode as die draad vorder of sal dit bly soos dit is Watter pare sal jy handel Slegs EU of ander hoe sal jy te identifiseer en handel in 'n wissel mark Ek sien hierdie draad as potensieel bruikbare vandaar die rede vir my vrae. Bemeester jou gees dan bemeester jou ambagte geword Maart 2013 Status: Lid 60 Posts Hallo, Wat is die aanwyser wat jy gebruik, Bollinger-agtige Ek gebruik nie Meta Trader platform. Dankie Visa geword Augustus 2014 Status: Lid 438 poste Dankie vir hier die deel van jou metode. Dit klink baie interessant vir my. Maar ek het 'n paar vrae oor dit Watter baksteen grootte jy handel Het jy hierdie stelsel handel oor 'n intraday basis Watter pare doen jy handel Forex Renko Street Trading System Nou kan jy jou Chart om winste genereer Handel Ry met vertroue met RenkoStreet Trading System vir die volgende munt pare: EURUSD, GBPUSD, AUDUSD, USDJPY, USDCHF, USDCAD, EURAUD, EURCAD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, GBPJPY, GBPCHF, NZDUSD, AUDCAD, AUDJPY, CHFJPY, AUDNZD, NZDJPY, EURNZD, CADCHF, CADJPY, NZDCHF Slegs die bo munt pare is die fokus van my aandag. Ek het 'n in-diepte navorsing, verhoor en fout wat ek uiteindelik daarin slaag om die skep van hierdie stelsel. Ek glo dat daar geen gereedskap of handel stelsels wat goed is vir almal pare is. So, dit is my fokus om die beste resultaat te kry. Enigiemand wat weet dat ons miljoene dollar van winste kan maak met net die handel in 1 paar as ons reg doen. Dink daaroor. So, As jy op soek is na Trading System wat werk vir diegene pare hierbo. Jy is nou hier. Wat is Renko Chart 'n tipe grafiek, wat ontwikkel is deur die Japannese, dit is net bekommerd oor prysbewegings tyd en volume is nie ingesluit. Daar word vermoed word vernoem na die Japannese woord vir bakstene,. A Renko grafiek is saamgestel deur die plasing van 'n baksteen in die volgende kolom keer die prys van die bo-of onderkant van die vorige baksteen deur 'n vooraf gedefinieerde bedrag te bowe gaan. Wit stene word gebruik wanneer die rigting van die neiging is up, terwyl swart bakstene gebruik wanneer die neiging is af. Hierdie tipe grafiek is baie effektief vir handelaars om sleutel ondersteuning / weerstand vlakke te identifiseer. Transaksie seine gegenereer word wanneer die rigting van die tendens verander en die stene alternatiewe kleure. (Investopedia) Op 'n Renko grafiek, tyd en volume het geen rol en net die prys veranderinge oorweeg word. Ons kan die boks grootte verander in die Renko kaarte. 'N Nuwe boks sal verskyn op die grafiek, net vir 'n spesiale vlak van die prys verandering plaasvind. Wanneer die boks grootte is ingestel op 'n kleiner omgewing, dan nuwe bokse kom vinniger, maar wanneer die grootte is ingestel op 'n hoër instelling, dan nodig om 'n groter prys verandering, ten einde 'n nuwe boks op die grafiek verskyn. Hoekom Renko Chart ek gevind regtig so Die Renko Strategie was baie waardevol. As jy op soek na iets kragtig dat isnt té kompleks, of jy 'n beginner of 'n kenner, dan is die Renko Forex Trading Strategie is net die ding. Nie net is sy resultate verseker, maar die wyse waarop dit voer maak dit 'n duidelike voorloper in terme van 'n eenvoudige, maar doeltreffende. Nou is die Renko forex is 'n hoogs winsgewende 100 meganiese stelsel wat daarop gemik is om jou aan die regterkant van die mark die meeste kere sit. Glo my as ek jou vertel: Renko Strategie is heeltemal anders as alles wat jy kan gebruik om. Renko kaarte word gebruik om die volgende oor te bepaal: (a) Maklik identifisering van ondersteuning en weerstand lyne. (B) Maklik identifisering van voortsetting patrone soos driehoeke. (C) Die identifisering van ommekeer patrone soos kop en skouers, trippel tops, dubbel bottoms en ander klassieke aanvaar ommekeer patrone. (D) Die ontdekking van tendense en hul omkerings wat nie kan wees op 'n PPS grafiek. (E) Verbeter ons vermoëns om daytrade / swaai 'n grafiek met betrekking tot die opbou van ons rekeninge. VIDEO Renko CHART Amerikaanse 59.00 Slegs 19,99 RenkoStreet Trading System met Triple Seine Bevestiging Trend Volgeling Indicators maklik om te identifiseer handel area vandag maklik om te identifiseer Neem Wins en Stop Loss leesbare en simple. Everyone kan dit gebruik, selfs as 'n newbie Die gebruik van Renko Chart. Dit kan die valse seine die stelsel gekombineer met al die tipe van aanwysers te verminder. Verf, no-verf, plat / nalopend, SR / Pivot, tendenslyne en gekodeer word die eenvoudiges. Toegerus met 'n intelligente tendenslyn aanwyser. Getrek outomaties-real time. Toegerus met TrailingStop EA. Dit kan maksimeer en red jou winsvlakke. Toegerus met ondersteuning en weerstand aanwyser. Om oorgekoop-oorverkoopte gebied te identifiseer. Op grond van prys, nie tyd Frame. So Jy kan handel in die hele mark sessies. Asië, Pasific, Amerika, Europa. Jy moet net om te wag vir trippel seine gevorm dan stel en vergeet. Watch this Hierdie video is opgeneem van my lewe handelsaktiwiteite: Amerikaanse 59.00 Slegs 19,99


No comments:

Post a Comment