Thursday, September 29, 2016

Forex Factory Forum Eurusd

Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) EURUSD lekkergoed, van al die dinge wat ek vyf van Jim geleer, die idee om jou stop om so gou as moontlik gelykbreek is by verre die grootste. Ek kan getuig van die vrede wat ek voel in staat is om die rekenaar te verlaat en weet ek ten minste gewoond enige geld te verloor, en wat voldoen aan die eerste wet van die saak, PPC Beskerm Precious Capital. As gevolg van dit te doen, ek is nou die maak van meer geld as wat ek m verloor, selfs al is baie van my ambagte kry gestop uit by gelykbreek. En selfs op die ambagte, indien die mark hasn t omgekeer en word slegs retracing, ek kan terug te kry op die retracement. Jim, hy my held. ahh verdorie, hierdie forum is soos 'n goeie dwelm. Wat sal ek doen as ek nog ooit op te hou. Aangesluit September 2004 Status: Lid 1469 Posts ahh verdorie, hierdie forum is soos 'n goeie dwelm. Wat sal ek doen as ek nog ooit op te hou. Aangesluit Maart 2005 Status: Lid 208 Posts lekkergoed, van al die dinge wat ek vyf van Jim geleer, die idee om jou stop om so gou as moontlik gelykbreek is by verre die grootste. Ek wil graag van hierdie eggo. Sit elke enkele handel jy in die verlede gedoen het in 'n sigblad. Dan deur te kyk terug op 'n historiese prys grafiek, uitwerk wat sou gebeur het as jy jou SL laat wankel nie. Ek glo dit sal 'n waardevolle oefening wees. As dit verbeter jou bottom line dan groot. As dit nie gebeur nie, dan ten minste weet jy dit gewen t werk vir jou spesifieke strategie. Beste groete Alan geword April 2004 Status: Lid 30 poste hi lekkergoed, afrit strategieë is waarskynlik die moeilikste gebied van handel. Daar is nie 'n eenvoudige antwoord op jou vraag. die pyn wat ek gely het as 'n nuwe handelaar jaar gelede ingeburgerde in my om my stop te kry om so gou as moontlik gelykbreek. Ek het waarskynlik mis baie goeie ambagte as gevolg van hierdie, maar ek kan nie verander nie. toe ek kry 'n skuif 30 of 40 pitte op kan ek nie laat my stop 20 pitte onder my inskrywing. As ek dit doen Ek kan nie dink aan iets, maar die posisie as ek moet die rekenaar te verlaat. As ek wegstap met dit by gelykbreek Ek weet wanneer ek terugkeer ek sal steeds op of by 0. Dit is vir my 'n ander anders doen dit. Jim Dankie James vir al jou wysheid. Dit is snaaks jy moet dit noem, maar die afgelope tyd het ek vyf is besig met 'n gelykbreek plus 1 uitgang. Ek kom gou leer dat die behoud van kapitaal is so belangrik om met werklike sukses. Ek dink die werklike probleem hier is om te sien 'n handelsmerk gaan suide en nie om dit te bewaar voordat dit treffers my stop. Ek sien dit gaan nie, maar teen die tyd dat ek konsulteer met myself ja, dit is stop tyd. Dit is frustrerend om te sien en nie reageer op dit vinnig genoeg om myself te red. Ek het al met behulp van kleiner tot stilstand kom, wat die besluit uit my hande neem. Daar is so baie groot ambagte maar dan onnoselheid stappe in en ruïnes die onderste lyn. Dit is 'n work in progress wat die toets van my geduld en moed. Sommige dae is net moordenaar. Dankie James, jou so verstaan. lekkergoed geword April 2004 Status: Lid 30 poste lekkergoed, van al die dinge wat ek vyf van Jim geleer, die idee om jou stop om so gou as moontlik gelykbreek is by verre die grootste. Ek kan getuig van die vrede wat ek voel in staat is om die rekenaar te verlaat en weet ek ten minste gewoond enige geld te verloor, en wat voldoen aan die eerste wet van die saak, PPC Beskerm Precious Capital. As gevolg van dit te doen, ek is nou die maak van meer geld as wat ek m verloor, selfs al is baie van my ambagte kry gestop uit by gelykbreek. En selfs op die ambagte, indien die mark hasn t omgekeer en word slegs retracing, ek kan terug te kry op die retracement. Jim, hy my held. Dankie Diallist, ek nodig het nie. Jy vasgespyker n ander punt op die kop ..Ek nooit my rekenaar te verlaat. Ek kan t bring myself om net laat die handel uitspeel en so is aan my drukkies die rekenaar te alle tye. Die rekenaar geniet die maatskappy, maar na 'n ruk dit kan dreineer. Ja, ek m op soek na die sin van vrede jy praat van en miskien eendag sal ek dit vind. Dit is net die gedagte van die verlies en nie die neem van winste wanneer jy moet dit hou my pla. Jy is absoluut reg dat 'n mens terug in kan kry op die retracement. Baie dankie vir die feit dat so ondersteunend, dit beteken baie. Dankie Diallist, lekkergoed P. s. James is 'n klomp mense se held. Sy vrygewigheid, sy deel, sy omgee, sy eerlikheid. need ek gaan. Ons weet James is net 'n groot teddiebeer op die hart dra Ons is lief vir jou James vir alles wat jy EURUSD geword Maart 2004 Status: Lid 6 Posts Ek m kort van 1,2176 SL: 1,2265. Ek het die posisie Vrydagoggend om 08:00 EST. Ek wou die stop roete, maar die slaap geraak as gevolg van vreemdsoortig slaappatrone verlede week. Gelukkig prys didnt skielik omswaai op my deur my stop weer. Ek m dink oor die verskuiwing van die s / l so gou as moontlik om 1,2170, oor gelykbreek. Ek sal dek op 'n ander weiering om 1,1205 gebied, maar ek wil graag die handel oop te verlaat en hopelik maak 'n paar ordentlike winste op 'n breek onder 1,2060 gebied. Ek wens ek wouldve gekry in vroeër, maar is die fokus op die GBPUSD en USDCHF die afgelope tyd. Is iemand in die handel Wat dink jy oor die beweging van my stop om 1,2170 te styf Ek het dit hier omdat ek m dink daar is ten minste twee vlakke van weerstand van waar ons nou is op Vrydag naby 1,2124: 1) 1,2140 Vrydag hoë na weiering van 1,1203 (naby Sun laag) en 50 fibo van Vrydag hoog na 1,1203 2) net bokant 61,8 fibo (1,2159) van 1.2213- 1,2077) en 'n vorige intraday ondersteuning vir Vrydag As dit breek hierdie, sal Ek voortgaan om te wag totdat 'n onderbreking van 1,2213 om glong of speel kleiner fibos om te kyk vir klein pit winste totdat daar 'n duidelike rigting ek wil wees in 'n bietjie van 'n ordentlike posisie net in die geval as dit breek uit hierdie daaglikse konsolidasie. Ek kan in staat wees om weer in te voer op 'n weiering van 1,1205 gebied en terug af van 1,2200 gebied. Wat dink jy van my redenasie Hoe kan ek hierdie tipe fibo ondersteuning / weerstand ontleding te verbeter. Miskien met 'n paar aanwysers sien ek die intraday en daaglikse dubbel tops en headandshoulders, BTW, maar didnt hulle noem. Albei is tendens omkeer seine, so dit is 'n hoë slegs beskikbaar in ons meer nadeel sien, maar dit is nog steeds soort Iffy oor wanneer vir my. sy reëls spook my 'n bietjie - maar dit is my styl - Ek hou gebons uit die enkelspel / dubbelspel en nie op soek na die huis loop ek d eerder mis 'n groot skuif as sien 'n mooi wins verdamp die 150 pit strategie kan werk keer, maar hierdie maand het lastig uit die 12 suksesvolle ambagte was, net 3 gekraak 150 pitte Beau beveel die beweging van jou stop om gelyk te breek Ek m dink van die neem van 'n baie af op 50 of 60 pitte - of ten minste die verskuiwing van die stop tot 25 maar met verloop van tyd (dws ervaring), miskien is ek sal meer gemaklik met Beau se handel MGMT - ek is seker hy is het die geskiedenis te back-up van sy strategieë maar kyk na die inskrywings duidelik daar is waarde in daardie TRLs - wouldn t jy saamstem en gebaseer op onlangse prestasie, man ek net gaan om te fokus op die euro en kabel disclaimer: ek m net 'n gevorderde beginner in hierdie - hou dit in gedagte geword Mei 2004 Status: Tyd is die belangrikste bestanddeel 91 Posts Pretty shitty 100 pit wins verdwyn op Dinsdag. Re-aangegaan lank op 75 pitte - wat sowel verdwyn. Toe kom kort 1914. Gestop uit 1944 vir 'n ander 30 pit treffer. Ek kan nie bekostig om te hou sodat winsgewende bedrywe te draai in verliese, en wag vir die 150 pit teiken volgens die 5MFX stelsel. Van nou af gaan ek moet begin neem winste wanneer ek dit verkry. V Ek weet presies hoe jy voel. Probeer om hierdie forex besigheid en die ou standaard van sny jou verliese kort leer en laat jou winste te hardloop net nie vir my werk. Running 3 demo rekeninge doen dit alles begin suig big time (2 dit is). Ek behandel dit snaaks geld soos my eie. As iemand anders as my vrou het gesien hoe bewaak was ek met hierdie virtuele geld wat hulle sou van het my verbind. Ek gebruik nie mooi taal in harde klanke en, en. en. My vrou het gesê regstellende golwe sou dit nie sweet nie. (Slegs die lees maak my wil om my slegte handel gewoontes te verander). Persoonlik kan dit hoenders wees. t, maar die geld is in die bank deur die neem van winste. Wanneer jy wakker laat en per toeval kry jouself in daardie 3 of C golf jaag prys met tot stilstand kom en te beskerm. Ek dink dit is waar perke sal werk. kan net t neem 50 en sien 200 verlede daardie punt. Voel ek het iets gemis. Hoop dit help en goeie handelstoestande. gladde 60 P. s. Enige troos ek kolf 1000 hierdie week. Alles is verkeerd en weg Ek stem saam die beste ding om te doen is om die reëls te volg. Soos ons almal weet van ons skooldae egter reëls bestaan ​​om gebreek word nie. As jy gaan om die reëls te breek, sy beter om dit te doen om wins te neem wanneer dit staar jou in die gesig, as iets dom soos om 'n stop verlies te doen. Ek herhaal egter dat die beste ding om te doen is volg die reëls. Aangesluit Mei 2004 Status: Tyd is die belangrikste bestanddeel 91 Posts Ek stem saam die beste ding om te doen is om die reëls te volg. Soos ons almal weet van ons skooldae egter reëls bestaan ​​om gebreek word nie. As jy gaan om die reëls te breek, sy beter om dit te doen om wins te neem wanneer dit staar jou in die gesig, as iets dom soos om 'n stop verlies te doen. Ek herhaal egter dat die beste ding om te doen is volg die reëls. Groep ek dink dit is tyd om te gaan 'n lang reg hier 03:50 EST. Wag vir retrace om 1,1910-25 vlak en ry hierdie baba hoër. Die Downer is dunner gladde 60 P. s. Uitkyk te wees vir die sywaarts shuffle in hierdie tyd van die dag. Regstelling kan 'n rukkie vir inskrywing te neem. Aangesluit Mei 2004 Status: wat regtig omgee 120 Pos 'n sielkundige Neem Wins is as nie-produktiewe as 'n sielkundige stop verlies. IMHO, is dit beter om te leer en te verstaan ​​tyd / prysbewegings en as dié bewegings handel eerder as beslissende dit het om te gaan 150 pitte. So ver as die euro gaan. daar was 'n groot deel van die pitte op die tafel. Tel die pitte op die swaaie van die uurlikse grafiek. As jou stelsel of strategie nie positiewe pitte het produseer met sulke swaaie, wil jy dalk om alternatiewe strategieë of stelsels te oorweeg. Aangesluit Maart 2004 Status: Lid 19 Posts Wat sou jy reccommend n sielkundige Neem Wins is as nie-produktiewe as 'n sielkundige stop verlies. IMHO, is dit beter om te leer en te verstaan ​​tyd / prysbewegings en as dié bewegings handel eerder as beslissende dit het om te gaan 150 pitte. So ver as die euro gaan. daar was 'n groot deel van die pitte op die tafel. Tel die pitte op die swaaie van die uurlikse grafiek. As jou stelsel of strategie nie positiewe pitte het produseer met sulke swaaie, wil jy dalk om alternatiewe strategieë of stelsels te oorweeg. Aangesluit Mei 2004 Status: Lid 81 Posts My rede vir die begin van hierdie draad was vir handelaars om hul gedagtes in terme van die neem van 'n posisie in die mark te deel, sodat daar sprake kan wees leer en bespreking rondom (Iets wat ek didnt sien gebeur op die forum.) handel. Verduidelik die rede waarom 'n ambag of voorspelling is die sleutel tot leer. Om dit in 'n bevel maak 'n verbintenis te back-up een se posisie. Byvoorbeeld, nou sou 'n ideale tyd om te hoor wat handelaars sê oor die euro / dollar wees. Is hulle neem 'n ommekeer posisie of gaan hou met die tendens Wat verbintenis gaan jy maak en waarom. Ek vas aan die EZ Trade stelsel. Beacuse, 1. Ek het nie genoeg weet of het genoeg ervaring om accurate voorspellings te maak. 2 Ek het skoongemaak 2 demo rekeninge (besig met die derde modes) met behulp van my voorspellings. So ek weet genoeg om te weet dat ek nie genoeg om my eie oproepe Forex Trading bekend te maak: Die hardste manier om maklik geld te maak. Aangesluit Junie 2004 Status: Lid 8 Posts Terwyl ek, soos die meeste handelaars hier, het kort op die dollar vir 'n rukkie, nou is ek plat. Rede: Wanneer 'n tendens of stock ens word voorbladnuus, is op die televisie radio elke dag, en almal wat jy raakloop oral om daaroor te praat - dit is tyd om wins te neem en herevalueer voor te spring terug in die mark. Dit maak seer my nooit om wins te neem en plat selfs as ek 'n klomp pitte op die tafel, want ek kan nooit, ooit lyk die bo-of onderkant bel en ek don t die moeite doen om te probeer. Dit maak seer altyd my pitte terug te gee aan die mark, want ek te gulsig om wins te neem toe ek die eerste keer begin raak ongemaklik met 'n posisie. Ek sal kyk vir 'n sterk bevestiging van die tendens voortsetting of omkeer voordat enige lank of mid tyd ambagte. Aangesluit Maart 2004 Status: Magic Man 3457 Posts sou nou 'n ideale tyd om te hoor wat handelaars sê oor die euro / dollar wees. die enigste normale persoon kortsluiting die EURUSD nou is die E-12 Ontspan en gelukkig te wees. Aangesluit Julie 2004 Status: Lid 54 Posts Terwyl ek, soos die meeste handelaars hier, het kort op die dollar vir 'n rukkie, nou is ek plat. Rede: Wanneer 'n tendens of stock ens word voorbladnuus, is op die televisie radio elke dag, en almal wat jy raakloop oral om daaroor te praat - dit is tyd om wins te neem en herevalueer voor te spring terug in die mark. Dit maak seer my nooit om wins te neem en plat selfs as ek 'n klomp pitte op die tafel, want ek kan nooit, ooit lyk die bo-of onderkant bel en ek don t die moeite doen om te probeer. Dit maak seer altyd my pitte terug te gee aan die mark, want ek te gulsig om wins te neem toe ek die eerste keer begin raak ongemaklik met 'n posisie. Ek sal kyk vir 'n sterk bevestiging van die tendens voortsetting of omkeer voordat enige lank of mid tyd ambagte. William Eckhardt


No comments:

Post a Comment